دانلود بازی فوق العاده زیبای Homefront
دانلود نرم افزار ، بازی ، موبایل ، بخش های متنوع
پایگاه دانلود ایران

  ماجرا از جدایی سازی مجدد روسیه آغاز می شود که در نهایت به یک جنگ بزرگ منتهی شده و در این میان آمریکا هم مورد هجوم تروریست ها قرار گرفته است. شاید فکر کنید که باز هم با یک عنوان تیراندازی نظامی روبرو هستیم که در کتاب های تام کلنسی (Tom Clancy) زیاد به چشم خورده اند. داستانی که منتهی به اسلحه به دست گرفتن یک وطن پرست برای نجات سرزمین مادری می شود. در یکی از نمایش ها، پس از اینکه تیراندازی به پایان رسید، مردی مرموز که تا به امروز او را با نام تائه (Tae) می شناختیم پا به میدان می گذارد. THQ به تازگی نام کامل او را تائه کیم (Tae Kim) اعلام کرده است. وی کسی است که سابقه زیادی در ارتش داشته و یکی از ماموران اجرایی در CIA بوده که قرار است در طول ساخت بازی به داستان و پیش زمینه های آن کمک کند. او قرار است به ما توضیح دهد که چرا کره شمالی در این بازی به آمریکا حمله کرده است.

|به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

|نسخه نهایی و کاملا سالم و آپدیت شده ی SKIDROW بازی|

 

homefront cover small دانلود بازی فوق العاده زیبای Homefront

 

 

 

THQ اعتقاد دارد که Homefront به یک Bluckbuster و یا Call of Duty تبدیل شود که به نظر می رسد حداقل در ظاهر آن ها موفق به این کار شده اند که چیزی شبیه به Call of Duty خلق کنند. ولی آیا در باطن هم این چنین است؟ چیزی که تا بحال نشان داده شده، دقیقا بیانگر چگونگی انجام بازی نیست، ولی قرار است گیم پلی خیلی گسترده ای را در پیش رو داشته باشیم. می توانید سوار تانک و هلیکوپتر شوید و با استفاده از آن ها دشمنان را نابود کنید، ولی به طور کلی گیم پلی Homefront یک Run ‘n’ Gun معمولی با زرق و برق بالاتر خواهد بود. اگر بازی های دیگری برای مقایسه می خواهید Metro 2033 از همین شرکت (THQ) را با Half-Life 2 در نظر بگیرید. Homefront سعی دارد یک دنیای نابود شده و پر از جنگ را به تصویر بکشد. طوری که محیط، داستان را روایت کند. باغ های ویران شده و ساختمان های از هم پاشیده، بیانگر تباهی و دنیای جنگ زده آن است. آمریکا سقوط کرده و هیچ ارتش و قدرت نظامی وجود ندارد و جماعت زیادی برای مقابله با ارتش کره شمالی نیست. فقط تعداد کمی از مردم هستند که حداقل برای نجات جان خودشان هم که شده می جنگند. آن ها می گویند: “این آینده ای نبود که ما انتظارش را داشتیم، ولی حداقل آزاد هستیم و می توانیم سرپناه خود را بسازیم”.

 

منبع توضیحات: PersianWeek

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.4 Ghz / AMD Athlon 64 X2 5600+
Memory: 2 Gb
Hard Drive: 10 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 7900 / ATI Radeon X1900
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 9.0c

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista/7
Processor: Intel Core 2 Quad @ 2.0 GHz / AMD Phenom II X4 @ 2.2 GHz
Memory: 3 Gb
Hard Drive: 10 Gb free
Video Memory: 512 Mb
Video Card: nVidia GeForce GTX 260 / ATI Radeon HD 4850
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 10

 

تصاویری از محیط بازی:

homefront 01 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Homefront homefront 02 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Homefront

homefront 03 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Homefront homefront 04 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Homefront

homefront 05 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Homefront homefront 06 small دانلود بازی فوق العاده زیبای Homefront

 

دانلود کاور اوریجینال بازی:

Homefront DVDcover small دانلود بازی فوق العاده زیبای Homefront

 

source دانلود بازی فوق العاده زیبای Homefront توضیحات: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید. اقدام به نصب بازی نمایید پس از اتمام نصب ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی ، در فولدر Binaries کپی و جایگزین نمایید. همچنین دقت داشته باشید که این نسخه از بازی ، به همراه آخرین آپدیت های بازی می باشد که به طور خودکار نصب می شوند. روش کرک و نصب بازی تست شده و سالم می باشد. 

 

مشکلات رایج: 

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی فوق العاده زیبای Homefront توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینهRepair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا ۳۰ روز دیگر ، یعنی مورخه ۴ اردیبهشت ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

download دانلود بازی فوق العاده زیبای Homefront دانلود در پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Fileserve    Sharehoster     Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Fileserve    Sharehoster     Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Fileserve    Sharehoster     Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare    Fileserve    Sharehoster     Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare    Fileserve    Sharehoster     Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare    Fileserve    Sharehoster     Direct Link

 

 

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare    Fileserve    Sharehoster     Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Rapidshare    Fileserve    Sharehoster     Direct Link

 

- دانلود کرک نهایی SKIDROW بازی به صورت جداگانه

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مهران
آخرین مطالب